Κ

Ιερός Ναός Αγίου Γεωργίου Γιάννουλης Λάρισας της Ιεράς Μητροπόλεως Λαρίσης & Τυρνάβου

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Ευλογημένη ημέρα....μαζί με τα παιδιά!!!


Τι να περιγράψεις και τι να πεις για την σημερινή υπέροχη ημέρα.!! Σήμερα για εμένα ήταν ένα θαύμα του Θεού που μου δόθηκε να το χαρώ και πλημμύρισε την ψυχή μου ευτυχία άπλετη και χαρά!!

Πάντα ο Θεός στην ζωή μας δίνει ευκαιρίες και ζητάει από εμάς να τις εκμεταλλευτούμε,μια τέτοια ευκαιρία εκμεταλεύτηκα και εγώ σήμερα επισκεπτόμενος το Γυμνάσιο και το Λύκειο της όμορφης μας Γιάννουλης και βλέποντας απο κοντά τα παιδιά μας και συνομιλώντας μαζί τους να πάρω και εγώ λίγο απο εκείνα τα χρόνια.Έζησα μια σχολική ημέρα θαυμάσια,είχα την τιμή να ακούσω απο τα παιδιά της χορωδίας υπέροχα και συγκινητικά τραγούδια. Αισθάνθηκα υπερήφανα που έχουμε παιδιά στην Γιάννουλή μας με σεβασμό και αγάπη,παιδιά που με προσοχή ακούγανε τους λόγους μας και τις πνευματικές μας παροτρύνσεις.

Τελικά με βεβαιότητα καταθέτω ότι έχουμε ένα Σχολείο Πρότυπο!!!

Από την εδώ σελίδα της Ενοριάς μας θα ήθελα να ευχαριστήσω απο τα βάθη της καρδιάς μου τους Διευθυντές του Γυμνασίου και του Λυκείου που με αγάπη με δέχτηκαν,τους υπέροχους καθηγητές που με δέχτηκαν στις αίθουσες και στο μάθημά τους και πάνω από όλους και από όλα,τον ίδιο τον Θεό που μου έδωσε αυτήν την μοναδική ευκαιρία.

Εύχομαι σε όλους αυτήν την χαρά,την αίσθηση γαλήνης και ευτυχίας που νοιώθω σήμερα να νιώθετε πάντοτε στην ζωή σας.

Περιμένουμε τα παιδιά μας κάθε Κυριακή 6:30 το απόγευμα στον εκκλησάκι του Αγ.Παντελεήμονα,θα είμαστε εκεί!!!
Με αγάπη προς όλους, π.Ιωάννης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου